Försäljning för
Stationsägare
3
Artiklar
15 min
Lästid
Svenska
Språk
Lär dig försäljning för långsiktig inkomst
Arbetet med att hitta nya kunder till din verksamhet drivs av marknadsföring och försäljning. EZETO står för större delen av marknadsföringen och automatiserade sales funnels, medan du axlar rollen som försäljare till dina lokala kunder.
Lyckas med B2B försäljning
Företagskunder kan vara en tryggare, mer långsiktig inkomst. Du kan ofta förutspå deras fordonsbehov för kommande månader och till skillnad från privatperson som behöver skåpbil ungefär 1-3 gånger per år, behöver ofta företagskunder skåpbil mer kontinuerligt.
För att landa en företagskund behöver du bli en engagerad B2B försäljare. Det innebär framförallt att du lyssnar på din kunds behov, prioriterar kundsupport och är en flitig problemlösare.
På den här sidan länkar vi artiklar om försäljning för Stationsägare, med nyttiga råd och best practise för att lyckas med B2B försäljning.
Ambassadör för ditt varumärke
När det kommer till att värva privatpersoner till din tjänst så är inte arbetsbördan lika stor. EZETO arbetar internt med att bygga upp en digital närvaro för alla Stationsägare, med syftet att möta kunderna där de vill bli mötta.
Det du kan göra är att vara en ambassadör för ditt lokala varumärke. Jobba på dina sociala medier, ta med skåpbilen till lokala evenemang. Prata om tjänsten med kollegan, med grannen, vänner och bekanta. Här är det bara kreativiteten som sätter stopp, det finns mängder av olika sätt för dig att sprida ordet om din tjänst på lokal nivå!
Vem är dessa artiklar för?
Dessa artiklar om försäljning riktar sig till blivande och nuvarande Stationsägare hos EZETO. Upptäck anpassade strategier för övertygande kommunikation, lojalitetsbyggande och framgångsrik försäljning. Lär dig navigera genom försäljningsutmaningar med hjälp av praktiska verktyg och beprövade metoder, och skapa starka kundrelationer med EZETO som din partner.